Obecna sytuacja w Polsce i na świecie wymusiła na wielu przedsiębiorcach konieczność dostosowania się do panujących warunków i zorganizowania dla pracowników pracy zdalnej. Jak wynika z badań, aż 67% polskich firm, które do tej pory nie oferowały możliwości pracy w systemie home office, zdecydowały się na to po wybuchu pandemii COVID-19.

Z pomocą przychodzi najnowsza technologia telekomunikacyjna, która oferuje szeroki wachlarz możliwości w tym zakresie.

Co daje wirtualna centrala telefoniczna?

  • indywidualne dopasowanie do bieżących potrzeb klienta
  • przewidywalne koszty stałe i niższe koszty połączeń
  • pełne doradztwo telekomunikacyjne i wsparcie techniczne
  • intuicyjne zarządzanie centralą w Web System
  • bezpieczeństwo
  • elastyczność rozbudowy
  • systemy wideokonferencyjne
  • bogaty wybór urządzeń końcowych

By umożliwić realizację bieżących spotkań warto skorzystać z profesjonalnych narzędzi wideokonferencyjnych! Nasze rozwiązania ułatwią spotkania z kontrahentami oraz współpracownikami z zachowaniem bezpieczeństwa wszystkich uczestników.

Wybrane funkcjonalności systemu wideokonferencyjnego:

  • wysokiej jakości audio i wideo HD
  • udostępnianie ekranu i aplikacji
  • prosta organizacja i zarządzanie spotkaniami
  • na komputery stacjonarne i urządzenia mobilne
  • darmowe wtyczki do popularnych aplikacji pocztowych
  • panel Q&A
  • nagrywanie
  • czat
  • praca na dokumentach w czasie rzeczywistym
  • integracja z kalendarzem, m.in. Outlook, Google

Pamiętajmy, że rozwiązania wideokonferencyjne sprawdzą się doskonale nie tylko w obecnej sytuacji, ale także pozwolą na zoptymalizowanie pracy w przyszłości.

Źródło: forbes.pl, materiały prasowe