Praca zdalna na 3CX

 

Czy pandemia zatrzymała Twoją komunikację biznesową, a Twoi pracownicy nie mogą produktywnie pracować zdalnie?

Zabezpiecz swoją firmę na przyszłość podczas pandemii i poza nią dzięki wirtualnej centrali 3CX.

Czym jest 3CX?

  • Programowa centrala VoIP PBX dla Windows

  • Otwarty system bazujący na standardzie SIP

  • Współpracuje z szeroką gamą aparatów telefonicznych SIP, bram oraz operatorówVoIP

Korzyści wynikające z użytkowania systemu

  • Udostępnienie aplikacji 3CX na telefonie komórkowym (dedykowanynumer wewnętrzny)

  • Udostępnienie aplikacji 3CX na laptopie / komputerze stacjonarnym(dedykowany numer wewnętrzny)

  • Niezawodne i bezpieczne środowisko w całości zarządzane przez ITEL Solutions.

  • Minimalny koszt posiadania – Klient ponosi jedynie wydatki na obsługę.

  • Pełny outsourcing – działy IT mogą skupić się na istotnych zadaniach.

  • Wyjątkowa elastyczność, umożliwiająca dostosowanie zasobów do potrzeb Klienta.

  • Samodzielne monitorowanie i zarządzanie.

  • Różnorodne usługi dodatkowe

Oszczędności

  • Bogactwo funkcji w niezrównanej cenie

  • System tani w zakupie i rozbudowie

  • Możliwy do zarządzania bez kosztownych zewnętrznych konsultantów.

  • Niższe koszty połączeń

  • Łatwe łączenie wielu lokalizacji

  • Połączenia do zdalnych lokalizacji darmowe!

  • Optymalizacja zasobów serwerowych – wirtualizacja

  • Optymalizacja zasobów sieciowych

  • Brak dodatkowych kosztów, związanych z utrzymaniem zasobów sprzętowych

Łatwe zarządzanie

  • Intuicyjny interfejs

  • Automatyczna konfiguracja Telefonów IP

  • Łatwa konfiguracja zdalnych klientów

  • Automatyczna konfiguracja telefonów IP  oraz Smartfonów

  • Szybka konfiguracja bram VoIP oraz SIP trunk

  • łatwe tworzenie nowych numerów

Wybrane funkcjonalności

  • Integracja z pocztą elektroniczną (lista kontaktów etc.)

  • książka z kontaktami telefonicznymi (globalna/indywidualna)

  • FAX to MAIL

  • nagrywanie rozmówcy

  • komunikaty powitalne IVR

  • Powiadomienia mailowe o nieodebranych połączeniach

  • Informacje o obecności użytkownika

  • identyfikacja rozmówcy z imienia i nazwiska

  • Telekonferencje / pokoje telekonferencyjne dla każdego użytkownika

  • rozmowy wideo dla każdego użytkownika

  • Podgląd statusu innych numerów wewnętrznych

  • Status systemu w czasie rzeczywistym;

  • Podgląd historii połączeń / podgląd połączeń przychodzących i wychodzących;

  • Grupy wywoławcze, poczta głosowa i wiele innych funkcji